FANDOM

Boris Dime
Boris1
Organizacja Mafia rosyjska
Mafia Punchinello
Zawód Marynarz
Posiadana broń Śrutówka
Data śmierci zima 2001
Miejsce śmierci Statek Charon
Występowanie Max Payne
Status Nie żyje
(zabity przez Maxa Payne'a)
Model ?

Boris Dime - członek mafii rosyjskiej, a następnie mafii Punchinello; kapitan statku Charon.

HistoriaEdytuj

Przed 2001Edytuj

Boris Dime pochodzi z Rosji. Wraz z szefem mafii, Vladimirem Lemem przybył do Nowego Jorku. Jest zawodowym marynarzem. Doskonale dowodzi okrętem. Jako członek rosyjskiej mafii miał za zadanie sprowadzać na statku Charon sprzęt do Nowego Jorku spoza Ameryki.

2001Edytuj

W pewnym momencie Boris zdradził jednak Vlada i postanowił przyłączyć się do jego największego wroga - mafii Punchinello, zagarniając statek Charon i broń składowaną na statku. Od tamtej pory, Lem zapragnął jego śmierci. W nowym gangu, Boris otrzymał bardzo dobrą pracę zgodną z jego zawodem na Charonie. Vlad, wiedząc, że także Payne chce się zemścić na Punchinello proponuje mu pewien układ. Mówi mu, że na statku znajduje się sporo uzbrojenia, którego zniknięcie byłoby sporym ciosem dla mafii Punchinello. Max przystaje więc na tę propozycję ("Propozycja nie do odrzucenia"). Po dotarciu na Charona, eliminuje wszystkich tam zebranych z Borisem na czele, a następnie zabiera cały ekwipunek z magazynu ("Szczury i brudna woda").

Więcej z Fandomu

Losowa wiki