FANDOM

Charon - statek transportowy, którego kapitanem był Boris Dime. Payne odwiedził okręt wtedy, gdy stacjonował w porcie w Brooklynie.

HistoriaEdytuj

Po
Charon1.JPG

Charon w brooklyńskim porcie

czątkowo Charon należał do mafii rosyjskiej. Dowodził nim niejaki Boris Dime. Dzięki Charonowi prawdopodobnie możliwy był przewóz broni z Rosji do Nowego Jorku, gdzie ugrupowanie Vladimira Lema zaczęło się rozprzestrzeniać. W pewnym momencie Boris Dime przeszedł jednak na stronę największego wroga rosyjskiej mafii - gangu Punchinello. Vlad zdecydował więc odbić statek oraz przede wszystkim zemścić się na zdrajcy, Borisie. Zaproponował więc Payne'owi układ - miał się pozbyć Dime'a w zamian za całe uzbrojenie znajdujące się na Charonie ("Propozycja nie do odrzucenia"). Max zgodził się, gdyż chciał jak najbardziej pokrzyżować plany Punchinello. Dotarł na statek, pokonał całą jego ochronę, na końcu zabijając samego kapitana ("Szczury i brudna woda"). Nieznane są dalsze losy Charona, prawdopodobnie został przejęty przez mafię rosyjską.

WyglądEdytuj

Charon jest stosunkowo niedużym statkiem. Nadaje się do przewozu kilkunastu większych kontenerów. Pomalowany na szaro statek, ma na burcie napisaną swoją nazwę. Pod pokładem mieści się też kilka pomieszczeń. Ma nie za duży ster. Dzięki radiu jest również w stałej łączności z innymi statkami.

CiekawostkiEdytuj

  • Charon w mitologii greckiej to przewoźnik, który transportował przez rzekę Styks ludzkie dusze to Hadesu - królestwa umarłych.

WystępowanieEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki