FANDOM

Coś złego wisi w powietrzu (ang. Something Rotten in the Air) - pierwszy rozdział gry Max Payne 3. Akcja tego epizodu rozgrywa się głównie w w rezydencji rodziny Branco w São Paulo, w czwartek o 20:15.

Akcja Edytuj

W mieszkaniu Payne'a Edytuj

Max przybywa do swojego mieszkania, od razu zagląda do kieliszka, pali papierosy. Wspomina swoje dawne życie - od odwiedzin grobu żony, powolnego staczania się i popadania w alkoholizm, przez przybycie do Brazylii, zabójstwo Armando Beckera, aż po początek swojej przygody w São Paulo - imprezy w rezydencji rodziny, u której pracuje.

Impreza u rodziny Branco Edytuj

Kilka tygodni po przybyciu Maxa do Brazylii odbywa się przyjęcie organizowane przez rodzinę Branco. Payne, jako że nie lubi za bardzo muzyki i wesołego towarzystwa, pije swoją szkocką patrząc z tarasu na rozciągającą się po horyzont fawelę. Zagaduje go Raul, który twierdzi że coś złego wisi w powietrzu. Potem z daleka przedstawia Maxowi poszczególnych członków przyjęcia, m.in. chirurga plastycznego Arthura Fischera oraz najmłodszego z rodzeństwa Branco, wiodącego hulaszcze życie Marcela. Potem Payne obserwuje swojego głównego pracodawcę, Rodrigo Branco, przebogatego biznesmena razem z jego znacznie młodszą i seksowną żoną Fabianą; a także pozostałych braci Branco - widzianego wcześniej Marcela oraz Victora, lokalnego polityka.

Atak na rezydencję Edytuj

W pewnym momencie na imprezę przybyli niezapowiedziani goście w kominiarkach, którzy zaczęli siać popłoch wśród publiki. Rzucili Marcelo na ziemię, a Payne wobec ogromnej przewagi liczebnej musiał podnieść ręce do góry. Następnie bandyci uprowadzili Fabianę i pozostałych członków rodziny Branco. Raul i Max postanowili odbić zakładników i przepędzić bandytów. Payne ruszył w pościg z zbirami, zabijając po drodze paru z nich. Wchodząc na balkon zauważył, gdy jeden z napastników trzyma Fabianę z przystawionym pistoletem do głowy. Payne postanawia bohatersko uratować dziewczynę i zabija przeciwnika, samemu wpadając do basenu. Następnie rusza na poszukiwania Rodrigo.

Cytaty Edytuj

  • Nic tak nie rozkręca imprezy z koktajlami w luksusowym apartamencie, jak widok skrajnej nędzy. - Payne do Passosa o faweli widocznej z tarasu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki