FANDOM

Dom Mony  - mieszkanie Mony Sax położone w Coney Island w Nowym Jorku w okręgu Brooklyn.

HistoriaEdytuj

2003Edytuj

Dom Mony3

Tekturowe budynki nawiązujące do serialu Address Unknown

Mona jako fanka serialu Address Unknown zaaranżowała swoje mieszkanie w stylu kultowego filmu. Poustawiała tekturowe figury postaci i wybudowała minimiasto. Pewnego razu zaprosiła tam Maxa, który był pod wrażeniem aranżacji lokalu. Mona wplotła go w pewną grę związaną z podróżą po "mieście". Gdy Payne ją ukończył przeszedł do części mieszkalnej, gdzie Mona akurat brała prysznic ("Kolejność przerażeń"). Drugi raz Max odwiedził dom w poszukiwaniu Mony tuż po ataku na komisariat. Mieszkanie zostało wtedy napadnięte przez sprzątaczy, którzy wywołali strzelaninę z Paynem i Moną ("To, czego chcę"). Dom uległ zniszczeniu, gdy Max wraz z Vinniem Gognittim przyjechał do Mony w celu rozbrojenia bomby zainstalowanej w kostiumie Włocha. Vladimir Lem detonował jednak ładunek zabijając Gognittiego i poważnie raniąc Payne'a. Monie udało się jednak przez zgliszcza budynku dotrzeć do nieprzytomnego Maxa ("Przegrana gra").

WyglądEdytuj

Cała architektura budynku jest wariacją na temat ulubionego przez Monę serialu Address Unknown. Wewnątrz można zobaczyć niewielkie tekturowe miasto, sztuczne flamingi i kukły bohaterów filmu. Na piętrze znajduje się mieszkanie. Jest tam niewielka sypialnia, łazienka i pracownia Mony, w której znajduje się mnóstwo broni i ładunków wybuchowych.

WystępowanieEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki