FANDOM

Drzwi windy (ang. Elevator Doors) - pierwszy rozdział pierwszej części gry Max Payne 2. Akcja tego epizodu rozgrywa się w warsztacie Annie Finn.

WprowadzenieEdytuj

Max Payne zastanawia się, jaki cel miał Alfred Woden, pomagając mu rozwiązać sprawę z Nicole Horne. Chcąc odciąć się się od wspomnień postanawia odejść z DEA i wrócić z powrotem do pracy w NYPD. Jadąc samochodem, przez radio centrala informuje go o strzałach w warsztacie Annie Finn. Payne przyjmuje to wezwanie. Gdy dojeżdża na miejsce, rozlegają się strzały i policjant prosi przez radio o posiłki. Następnie rusza do warsztatu.

Główna akcjaEdytuj

Sprzatacz2.JPG

Strzelanina ze sprzątaczami

Payne wchodzi przez tylne wejście. Następnie rusza w głąb budynku. Spotyka tam jednego ze sprzątaczy. Pyta się go, co wie na temat strzałów na piętrze. Pracownik mówi mu, że na górze znajduje się warsztat broni. Następnie Max każe mu się tam zaprowadzić. Sprzątacz stara się wprowadzić go w zasadzkę i zabić go potajemnie. Potem okazuje się, że ci sprzątacze są uzbrojonymi zabójcami. Payne znajduje kilka ciał ich ofiar. Wchodząc do następnego pomieszczenia, które jest pustym magazynem broni odsłuchuje wiadomość na poczcie głosowej należącej do Annie Finn, a następnie zastaje ją przywiązaną do krzesła. Potem zostaje ona zastrzelona przez sprzątaczy. Gdy rozlega się syrena radiowozu, pracownicy Squeaky Cleaning Company, którzy wyczyścili cały magazyn szybko starali się uciec z tego miejsca. Max, goniąc ich, spotyka Monę w drzwiach windy. Następnie wybiega na zewnątrz, ale sprzątcze zdążyli już odjechać. Payne razem z detektyw Winterson, wraca na komisariat.

ZakończenieEdytuj

Na komendzie, porucznik Jim Bravura skarca Payne'a za to, że nie zdołał uratować Annie Finn. NYPD dowiaduje się także, że pracowała ona dla Vladimira Lema i była licencjowanym dealerem broni. Wyjaśnienie tej sprawy Bravura wyznacza Payne'owi, a detektyw Winterson otrzymuje sprawę zabójstwa senatora Sebastiana Gate. Bravura daje jej rysopis mordercy. Max rozpoznaje w nim Monę, ale nikomu o tym nie mówi.

CiekawostkiEdytuj

  • Na terenie magazynu znajduje się tablica z napisem Ragna Rock pochodząca ze starego klubu Jacka Lupino.
Nazwa

Więcej z Fandomu

Losowa wiki