FANDOM

Gaszenie ognia benzyną (ang. Put Out My Flames with Gasoline) - czwarty rozdział drugiej części gry Max Payne. Akcja tego epizodu rozgrywa się płonącej restauracji Casa di Angelo należącej do Punchinello.

WprowadzenieEdytuj

Payne dzwoni do Angelo Punchinello. Mówi mu, że chce się dogadać. Szef mafii proponuje mu spotkanie w jego restauracji Casa di Angelo. Max bezzwłocznie udaje się na miejsce.

Główna akcjaEdytuj

Gd
Payne41

Payne ucieka z płonącego budynku

y Max przechodzi przez próg restauracji eksploduje bomba. Cały lokal staje w płomieniach. Payne musi biec i kryć się przed płomieniami. W końcu udaje mu się uciec przed ogniem, ale atakują go gangsterzy Punchinello. Nie pozwalają mu oni opuścić pomieszczenia. Max pozbywa się więc ich. Szukając drogi wyjścia wchodzi do kanałów. Tam czeka go kolejna strzelanina. Po wyjściu na świeże powietrze zauważa mercedesa Vlada.

ZakończenieEdytuj

Vlad proponuje Maxowi podwiezienie do willi Punchinello we wiadomym celu. Payne zgadza się.

CytatyEdytuj

  • Punchinello poczuł palącą potrzebę wykończenia mnie, zresztą z wzajemnością. Próbował ugasić mój ogień benzyną. - Max o Punchinello.

CiekawostkiEdytuj

  • W języku włoskim nazwa restauracji Casa di Angelo znaczy po prostu Dom Angelo.
Nazwa

Więcej z Fandomu

Losowa wiki