FANDOM

Geniusz dziury (ang. The Genius of the Hole) - szósty rozdział drugiej części gry Max Payne 2. Akcja tego epizodu rozgrywa się w opustoszałym placu budowy Castling. Protagonistką tego rozdziału jest Mona.

WprowadzenieEdytuj

Zarówno Max, jak i Mona słyszą syreny radiowozów. Sax nie jest z tego powodu zachwycona.

Główna akcjaEdytuj

Winterson&Payne1.JPG

Max i Mona nad ciałem Winterson

Mona cały czas musi asekurować Maxa z góry i zabijać sprzątaczy. Payne stara się opuścić dziedziniec, ale wszystkie drzwi okazują się być zamknięte. Jednak wreszcie udaje mu się znaleźć przejście. Mona także schodzi na sam dół. Słychać również syreny przyjeżdżających radiowozów. Wtedy Payne informuje ją, że wszedł on trochę wyżej i spotkają się na pierwszym piętrze. Mona wsiadła więc na podnośnik budowlany i pojechała na górę.

ZakończenieEdytuj

Gdy Mona wychodzi z podnośnika, pojawia się detektyw Winterson, które przystawia jej broń do głowy i ma zamiar ją aresztować. Nagle wbiega tam Max, który mówi, aby Valerie poczekała i pozwoliła się wytłumaczyć. Ta jednak ciągle celując do Sax, mówi, że zabiera ją na komisariat. Wtedy Mona szybko wyciąga broń, ale Payne mówi, aby tego nie robiła. Widzi to Winterson, która również zamierza strzelać. Nagle pod wpływem impulsu to Max pociąga za spust i trafia Valerie. Bezwładne ciało detektyw pada na ziemię. Strzał usłyszeli inni funkcjonariusze policji. Payne każe wtedy Monie uciekać. Następnie leżąca na ziemi Winterson, ostatkiem sił dobywa broni i strzela do Maxa. Trafiony Payne traci równowagę i spada z urwiska.

Nazwa

Więcej z Fandomu

Losowa wiki