FANDOM

Imperium zła (ang. An Empire of Evil) - dziewiąty rozdział pierwszej części Max Payne. Akcja tego epizodu rozgrywa się w klubie Ragna Rock. Jest to bezpośrednia kontynuacja poprzedniego rozdziału.

WprowadzenieEdytuj

Za kulisami sceny znajdowało się urządzone przez Lupino sanktuarium szatana. Wszędzie były pozapalane świeczki, czuć było zapach kadzidła, panowała mroczna atmosfera.

Główna akcjaEdytuj

Payne Lupino1

Pojedynek Payne'a i Lupino

Na kanapie Max dostrzegł podarte kawałki listu ze śladami krwi. Autorem listu był Punchinello. Groził w nim Lupino, że jak nie będzie grał uczciwie, odwiedzi go Trójca, czyli czyściciele mafii. Sam Jack chyba niebyt się przejął owym listem. Na stole obok kanapy, leżały notatki obłąkanego Lupino. Wymieniał on w nim liczne demony, diabły lub mroczne bóstwa, między innymi Belzebuba, Lucyfera lub Asmodeusza. Wszystkie te imiona były kaligrafowane krwią. Payne uważał, że Jack zawarł pakt z diabłem - dusza w zamian za władzę i bogactwo. Na środku pokoju stał piedestał, gdzie leżały inne notatki. Lupino pisał w nim, że jest wilkiem, bestią, która zniszczy świat. Payne zignorował kolejne brednie oszalałego gangstera. Idąc dalej doszedł do wielkiej komnaty. Rozlegał się w niej głos Lupino, który powtarzał cały czas słowa o końcu świata i ciele upadłych aniołów. Nagle wyskoczyli jego ludzie, których Max niedługo potem wyeliminował. Potem zjawił się sam szef bandy. Ostrą strzelaninę Jack Lupino przypłacił życiem.

ZakończenieEdytuj

Gdy Lupino osunął się na ziemię, nagle pojawiła się Mona Sax.

CytatyEdytuj

  • Mityczne wilki, które puszczono wolno, aby pochłonęły słońce i księżyc. Lupino jest wilkiem. Jestem bestią. Jestem wilkiem Fenrirem, przynoszę koniec światu rządzonemu przez ludzi. Z ciałem upadłych aniołów - oddany wam całkowicie - Lupino w swych notatkach;
  • Po zgiełku roku 2000, koniec świata stał się zwykłym banałem. - Max Payne;
  • Lupino był naćpany po uszy i gotowy na 15 rund walki ze zmutowanym aligatorem. - Max Payne.

Nazwa

Więcej z Fandomu

Losowa wiki