Fandom

Max Payne Wiki

Mafia rosyjska

192strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Mafia rosyjska - zorganizowana grupa przestępcza pod przewodnictwem Vladimira Lema, której szczytowa działalność w Nowym Jorku przypada na lata 2001-2003.

HistoriaEdytuj

Przed 2001Edytuj

Nie wiele wiadomo o początkach istnienia organizacji Lema. Prawdopodobnie powstała ona w Rosji skąd wyemigrowała do Stanów Zjednoczonych.

2001Edytuj

Mafia w wyniku wojny z Mafią Punchinello znacząco osłabła i Vlad po spotkaniu Maxa zlecił mu odbicie statku "Charon" transportujący broń z Rosji  i zabicie zdrajcy mafii, Boris Dime'a, w zamian za znajdującą się tam broń. Po zdarzeniu Mafia rosyjska urosła znacząco w siłę.

2003Edytuj

Resztki Mafii Punchinello mimo dużego osłabnięcia robiła małe ataki na Rosyjską Mafię. Payne podczas wizyty w restauracji Vlada natyka się na jeden z takich najazdów, ale z  pomocą  Maxa udało się odbić szturm. Później Payne spotyka ponownie mafię podczas kolejnej wizyty w restauracji, jednak z powodu strażników, którzy nie chcieli go przepuścić, zrobił tam rozróbę, by w końcu dojść do gabinetu Vlada, po drodze dowiadując się, że Mafia Rosyjska współpracuje ze sprzątaczami, wrogami Maxa. Po dojściu do gabinetu Payne odkrywa mroczne zamiary Vlada, i pod koniec gry go zabija. Po śmierci szefa dalsze losy mafii nie są znane - prawdopodobnie się rozpada lub znajduje nowego bossa.

BiznesEdytuj

Mafia rosyjska zajmowała się głównie rozbojami i wymuszeniami haraczy. Jedyną przykrywką działań gangu była restauracja Vodka należąca do szefa mafii Vladimira Lema.

Znani członkowieEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki