FANDOM

Michelle Payne
Michelle Payne
Zawód Asystentka prokuratora
Rodzina Max Payne - mąż
Rose Payne - córka
Data urodzenia 5 grudnia 1964
Data śmierci 22 sierpnia 1998
Miejsce śmierci Dom Payne'ów w New Jersey
Miejsce zamieszkania Dom Payne'ów w New Jersey
Występowanie Max Payne
Status Nie żyje
(zabita przez narkmanów Valkirii)
Model ?

Michelle Payne - żona Maxa Payne'a, matka Rose; asystentka prokuratora okręgowego w Nowym Jorku; zamordowana przez narkomanów Valkirii na zlecenie Nicole Horne.

HistoriaEdytuj

Przed akcją gryEdytuj

Michelle urodziła się 12 maja 1964 roku. Wyszła za mąż za funkcjonariusza NYPD, Maxa Payne'a, z którym dochowała się córki Rose urodzonej 4 lutego 1998 roku. Razem z rodziną Michelle mieszkała w domu jednorodzinnym w New Jersey. Zatrudniła się na pół etatu jako asystentka prokuratora okręgowego w Nowym Jorku.

Max PayneEdytuj

W pracy codziennie przewijała się przez jej ręce sterta papierów. Pewnego dnia Alfred Woden wysłał do biura prokuratora dokumenty na temat projektu Valhalla obciążające Horne. Mimo, że Michelle nie wiedziała za bardzo, o co w tym liście chodzi, gdyż zawierał on wiele nazw pochodzących z mitologii nordyckiej, naraziła się na niebezpieczeństwo ze strony Nicole Horne, która niedługo potem dowiedziała się o doniesieniu Wodena ("Prolog (Zimny dzień w piekle)"). Prezes Aesir Corporation pracująca nad silnym narkotykiem, Valkirią, wysłała kilku narkomanów w okolice domu Michelle w New Jersey. Dnia 22 sierpnia 1998 roku wtargnęli oni do mieszkania Payne'ów i z zimną krwią zamordowali Michelle i jej córkę, Rose. Max, który wracał wtedy z pracy, przyszedł jednak za późno. Jego rodzina już nie żyła. Zastrzelił wtedy ich morderców i wziął w ramiona ciało żony, krzycząc z bólu i rozpaczy ("Prolog (Amerykański sen)"). Michelle i Rose zostały pochowane na cmentarzu Golgotha. Niedługo potem Payne przeniósł się z NYPD do wydziału narkotykowego, DEA, by znaleźć zleceniodawców morderstwa. Od tamtego czasu zaczęły śnić mu się koszmary dotyczące tego tragicznego zajścia ("Prolog (Zimny dzień w piekle)", "Prolog (Odrobinę bliżej nieba)").

Więcej z Fandomu

Losowa wiki