FANDOM

Nóż w plecy (ang. Backstabbing Bastard) - czwarty rozdział trzeciej części gry Max Payne. Akcja tego epizodu rozgrywa się w garażu Choir Communications.

WprowadzenieEdytuj

Strasznie głodny, Max idzie do całodobowego baru, by w końcu odpocząć. Dawno już nie widział słońca, gdyż cały czas pracuje na nocnej zmianie. W tym czasie dzwoni do niego B.B., który wypytuje go o to, co się stało na stacji Roscoe Street. Proponuje mu również następne spotkanie w garażu Choir Communications o godzinie 2:30. Max wtedy domyśla się, że to B.B. odpowiedzialny jest za śmierć Alexa, a teraz planuje zlikwidować jego samego. Na miejsce skorumpowany agent DEA pojawia się w markowym garniturze i z drogim zegarkiem na ręku. Max mówi mu prosto w oczy, że go zdradził. Słysząc te słowa, B.B. nasyła na Payne'a swoich zbirów, a następnie ucieka samochodem na najniższe piętro garażu.

Główna akcjaEdytuj

Wynajęci przez B.B. bandyci atakują Payne'a. Ten jednak im się nie daje i nadal ma zamiar dopaść byłego agenta DEA. W radio słyszy serwis informacyjny, w którym mowa była o pożarze w rezydencji Punchinello w hrabstwie Westchester. Policja podejrzewa, że podpalaczem jest Max Payne, który prowadzi prywatną krucjatę przeciwko mafii. Cały czas musi się bronić przez zbirami B.B. i w końcu udaje mu się znaleźć ich szefa. Pod naporem kul wystrzelonych przez Maxa, B.B. pada na ziemię. Wtedy rozlega się dźwięk aparatu telefonicznego.

ZakończenieEdytuj

Payne odbiera telefon. To Alfred Woden dzwoni do niego i zaprasza do budynku Asgard, gdzie ma mu zdradzić nazwisko jego głównego przeciwnika.

CytatyEdytuj

  • Gdy zapadał zmrok, Nowy Jork przestawał przypominać miasto z piosenki Sinatry. Źle się działo nocą na ulicach mrocznego Nowego Jorku. - Max Payne o swoim mieście.
Nazwa

Więcej z Fandomu

Losowa wiki