FANDOM

Policyjna brutalność (ang. Police Brutality) - siódmy rozdział pierwszej części Max Payne. Akcja tego epizodu rozgrywa się na ulicach Nowego Jorku. Jest to bezpośrednia kontynuacja poprzedniego poziomu.

WprowadzenieEdytuj

Po krótkiej przejażdżce pociągiem, zarówno Vincent, jak i Max wyskakują z pędzącego pojazdu na dach budynku. Gognitti nadal kontynuuje ucieczkę.

Główna akcjaEdytuj

Payne&Gognitti2

Vinnie wyjawia Payne'owi, gdzie przebywa Lupino

Payne goni Vinnie'ego skacząc po dachach różnych budynków. Słyszy także syreny oraz latający mu nad głową policyjny helikopter. Gognitti w międzyczasie wysyła na niego nowych zbirów, ale Max radzi sobie z nimi bez trudu. Idąc dalej, Payne zauważa wywiad telewizyjny z Jimem Bravurą, który mówi, że jest już bliski schwytania Maksa. Były gliniarz wyłącza więc telewizor i eliminuje kolejnych wrogów. Wchodząc przez następne drzwi, widzi jak Gognitti bezskutecznie dobija się do jakiegoś pomieszczenia. Nie mogąc nic zrobić, Vinnie przystępuje do strzelaniny z Payne'em, w której zostaje poważnie ranny.

ZakończenieEdytuj

Leżącego na śniegu Vincenta, Max wypytuje o miejscu, gdzie przebywa Lupino. Ten nie chce mu odpowiedzieć. Payne postanawia więc go zabić, chociaż wie, że to do niczego nie prowadzi. Pociąga za spust, ale na szczęście Gognittiego, Beretta zacina się. Po wpływem tego, gangster ustępuje. Mówi, że Lupino przebywa w klubie Ragna Rock. Payne bez wahania udaje się tam.

CytatyEdytuj

  • Nie licząc podejrzanych zwyczajów żywieniowych, Bravura wydawał się porządnym gościem. Los postawił nas jednak po różnych stronach barykady. - Payne o Jimie Bravurze;
  • Prawi i sprawiedliwi byli w tym mieście na wagę złota. Nie miałem złudzeń. Nie byłem jednym z nich. - Max Payne.
Nazwa

Więcej z Fandomu

Losowa wiki