FANDOM

Prolog
Payne1
Poprzedni Brak
Następny Drzwi windy
Część Mrok wewnątrz
Występowanie Max Payne 2: Upadek Maxa Payne'a

Wszyscy zginęli. Miłość zabija. Czy ją kochałem? Czy miałem jakiś wybór? Przeszłość to ziejąca otchłań, usiłujesz od niej uciec, lecz im dłużej biegniesz, tym staje się głębsza i straszniejsza, rośnie za tobą, a jej krawędzie ocierają twoje pięty. Jedyna szansa to odwrócić się i stawić jej czoła. Ale to jakbyś zaglądał do grobu swej miłości. Lub całować paszczę pistoletu, nabój drżący w swym ciemnym gnieździe, gotowy, by rozwalić ci czaszkę.
Max Payne

Prolog (Mrok wewnątrz) – krótkie zapowiedzenie części "Mrok wewnątrz" w Max Payne 2: Upadek Maxa Payne'a. Jest to pierwszy epizod w grze, ale chronologicznie znajduje się tuż po zakończeniu drugiej części. Bezpośrednią kontynuacją tego rozdziału jest rozdział Zbyt uparty by umrzeć. Akcja tego poziomu rozgrywa się w szpitalu w Nowym Jorku, epizodycznie w rezydencji Wodena.

Wprowadzenie Edytuj

Tuż po śmierci Vlada w willi Wodena, Max doczołguje się do ciała Mony. Gdy przyjeżdża policja, myśli o tym co się stało. Następnie akcja w retrospekcji przenosi się do szpitala. Po upadku z wysokości Payne czuje się niedobrze. Wstaje jednak z łóżka, gdyż wie, że w szpitalu byłby łatwym celem dla komandosów. Żałuje, że zabił detektyw Winterson i postanawia udać się na dół do kostnicy, by zobaczyć jej ciało.

Główna akcja Edytuj

Z trudem przemieszcza się po korytarzach szpitala i miewa halucynacje związane ze śmiercią Winterson oraz z Moną. Odsłuchuje wiadomość z telefonu w recepcji, gdzie odzywa się dr Magdalena, która mówi, że łóżko szpitalne nie jest potrzebne, ponieważ detektyw Winterson nie żyje. Następnie, w sali operacyjnej znajduje zwłoki prawdopodobnie pracownika szpitala, a potem spotyka komandosa, którego zabija. Dociera do windy i zjeżdża w dół.

Zakończenie Edytuj

Gdy Max korzysta z windy, spotyka go Bravura, który oskarża Payne'a o zabójstwo. Ich rozmowę przerywa seria z Ingrama jednego z komandosów, Mitchuma. Porucznik zostaje ranny, a Payne kryje się w windzie. Wtedy trafiona butla z tlenem eksploduje, niszcząc windę. Sam Max schodzi po jej pozostałościach na piętro niżej i tam w kostnicy znajduje ciało Winterson.

Ciekawostki Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki