FANDOM

Za oknem (ang. Out of the Window) – piąty rozdział drugiej części gry Max Payne 2. Akcja tego epizodu rozgrywa się w opustoszałym placu budowy Castling. Protagonistką tego rozdziału jest Mona. Poziom ten odbywa się równolegle czasowo do poziomu Wybuch.

Niezaliczenie

śmierć Maxa lub Mony

wyskoczenie na ziemię

WprowadzenieEdytuj

Po skoku na niższe piętro budynku, Mona Sax słyszy przez radio prośbę Maxa o wezwanie policji. Ta jednak kategorycznie odmawia, lekceważąc Max Payne.

Główna akcjaEdytuj

Przemierzając budynek, Monę atakują komandosi. W międzyczasie słyszy przez radio wybuchy. Pyta się go, co to jest, ale on nie daje znaków życia. Mona martwi się o Payne'a. Idąc dalej, dociera do rusztowania i tam idzi jak Max spada z wysokigo piętra budynku i zostaje przygnieciony przez belkę. Wtedy biegną do niego komanodsi, którzy chcieli go dobić. Max prosi więc Mona Sax o zdjęcie ich, gdyż sam nie może na razie się ruszyć. Gdy Mona to robi, Max podnosi belkę i zaczyna szukać wyjścia. Jednocześnie Mona pomaga mu likwidować wrogów. Payne dociera do wyjścia, lecz drzwi okazują się być zamknięte. W dodatku strzela do niego snajper, którego Mona nie może zlikwidować z tego okna. Musi szukać więc innego. Gdy tam dociera, zdejmuje tego sprzątacza, a Max Payne udaje się do innych drzwi, które także są zamknięte. Kryje się więc przed sprzątaczami, a Mona wychodzi jeszcze do innego okna i zabija komandosów. Wtedy Maxowi udaje się znaleźć wyjście. Payne zażywa też tabletki przeciwbólowe. Mona opuszcza rusztowanie i również stara się zejść na dół, przy czym utrudniają to jej agresorzy.

ZakończenieEdytuj

Mona schodzi na niższą kondygnację budynku, aby go opuścić i spotkać się z Maxem.

Nazwa

Więcej z Fandomu

Losowa wiki