Fandom

Max Payne Wiki

Ragna Rock (miejsce)

192strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Ragna Rock - klub nocny należący do Jacka Lupino znajdujący się w Nowym Jorku. Przemianowany z teatru.

HistoriaEdytuj

2001Edytuj

Początkowo w budynku mieścił się teatr. Miejsce to zostało jednak zakupione przez niejakiego Jacka Lupino, członka rodziny mafijnej Punchinello. Gangster urządził tu klub nocny i dyskotekę. Zainspirowany mitologią nordycką i końcem świata nazwał go Ragna Rock, co nazwiązuje do Ragnaröku - apokalipsy z mitów skandynawskich. W klubie kwitnął handel Valkirią, zielonym, syntetycznym narkotykiem, którego dystrybucją zajął się Lupino. Sam był uzależniony, miewał różne wizje i omamy. W końcu zaczął czcić szatana. Na poddaszu budynku urządził sanktuarium poświęcone diabłu. Gdy Max dowiedział się od Gognittiego, że Jack przebywa w klubie, bezzwłocznie udał się tam w celu zabicia wroga. Najpierw przeszedł strzelaninę z jego ludźmi, by w końcu pozbawić życia głównego oponenta ("Ragna Rock", "Imperium zła"). Klub pozostał więc wtedy bez właściciela. Niedługo potem został zakupiony przez Rosjanina Vladimira Lema, który otworzył tutaj prestiżową restaurację o nazwie Vodka.

WyglądEdytuj

Klub jest dużym piętrowym budynkiem, bogato zaprojektowanym. Nad jego drzwiami wejściowymi wisi neonowy napis z nazwą lokalu. W środku jest wiele sal dyskotekowych, które aż biją w oczy mnogością barw i światłami reflektorów. Pole taneczne jest obszerne, obok niego stoi barek z alkoholami. Wystrój tego miejsca znacząco zmienia się na piętrze, gdzie właściciel lokalu, Jack Lupino urządził sanktuarium poświęcone szatanowi. Tam aż roi się od symboli satanistycznych. Prawie na każdej ścianie narysowany jest pentagram. Wszędzie palą się świeczki, porozrzucane są okultystyczne książki. Lupino zadbał nawet od uposażenie spirytystyczne tego miejsca. Cały wystrój tego miejsca napawa grozą i strachem.

WystępowanieEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki