FANDOM

Stacja Roscoe Street (ang. Roscoe Street Station) - pierwszy rozdział pierwszej części Max Payne. Akcja tego epizodu rozgrywa się, jak można się domyślić, na stacji metro Roscoe Street.

Niezaliczenie

śmierć Maxa

przedwczesna śmierć strażnika

WprowadzenieEdytuj

Payne rozpracowuje mafię Punchinello i stara się dojść do źródła Valkirii. W pewnym momencie zadzwonił do niego B.B. z DEA, który powiedział mu, żeby się spotkał z Alexem na stacji Roscoe Street. Balder miał mu powiedzieć conieco o Jacku Lupino. Payne wsiadł wtedy w pociąg i pojechał w wyznaczone miejsce. Gdy dotarł, Alexa nie było nigdzie w pobliżu. Max musiał go wtedy poszukać.

Główna akcjaEdytuj

Zamknięta bramka na stacji budzi w Maksie podejrzenia. Wchodząc do pomieszczenia dla personelu, znajduje zwłoki strażnika. Idąc dalej, spotyka ludzi, którzy chcą go zabić. Rozprawia się z nimi. Przeszukując stację znajdował zwłoki strażników. Jednemu takiemu udało się przeżyć, gdyż Payne w porę wszedł do pomieszczenia socjalnego. Strażnik powiedział mu, że można wezwać pomoc z pokoju kontrolera piętro wyżej. Wtedy to razem tam idą. Niestety, gdy strażnik wpisał kod i otworzyły się drzwi, został zastrzelony. Payne wszedł tam i podążał za uciekającym zbirem. Dobiegł do pomieszczenia kontrolera i włączył zasilanie. Następnie wrócił się i wsiadł za stery działającego już metra.

Nazwa

Więcej z Fandomu

Losowa wiki