FANDOM

Wojna mafii (ang. A Mob-War) - trzeci rozdział trzeciej części gry Max Payne 2. Akcja tego epizodu rozgrywa się na ulicach oraz w zrujnowanych kamienicach Nowego Jorku.

WprowadzenieEdytuj

Payne jedzie furgonetką sprzątaczy pod znaleziony adres. Jednak w drodze na miejsce zostaje zaatakowany przez ludzi Gognittiego, którzy pomylili Maxa ze Squeaky Cleaning Company. Pod ostrzałem kul pistoletowych policjant uderza w bramę wjazdową, przebijając ją i jednocześnie dostając się do budynku. Samochód zapala się, a zdezorientowany Max opuszcza pojazd.

Główna akcjaEdytuj

Max poszukuje Vincenta Gognittiego. Przemierza bydynki, pojedynkując się zarówno ze sprzątaczami, jak i z mafią Vinniego. W pewnym momencie spotyka trzech mafiozów, którzy nie poznają wroga w Paynie. Max oferuje im pomoc w przedarciu się do ich szefa. Tamci się zgadzają i wszyscy razem idą przez Roscoe Street do komisu samochodowego Gognittiego, po drodze eliminując komandosów Vlada. W pewnym momenie spotykają jednak innego gangstera, który otwiera pozostałej trójce oczy na Payne'a. Wtedy wszyscy zgodnie chcą zabić polcijanta, co się im nie udaje. Payne rusza dalej. Następnie Max przeskakuje przez murek i trafia do komisu Vincenta.

ZakończenieEdytuj

Przestąpując próg komisu, Max spotyka Vinniego w kostiumie Captaina Baseball Bat Boy'a. Payne jest lekko zdziwoniony tym widokiem. Gognitti informuje go jednak, że w tym kostiumie ukryta jest bomba, przez którą nie może ściągnąć on przebrania. Zapytany, jak do tego doszło, Vinnie odpowiada, że Vlad go do tego zmusił. Prosi również Payne'a aby mu pomógł, na co policjant przystaje.

CytatyEdytuj

  • Gognitti: Rosjanin nabił mnie w butelkę!
  • Payne: Witaj w klubie.

Nazwa

Więcej z Fandomu

Losowa wiki