FANDOM

Wybuch (ang. Blowing Up) - trzeci rozdział drugiej części gry Max Payne 2. Akcja tego epizodu rozgrywa się w opustoszałym placu budowy budynku towarzystw ubezpieczeniowych Castling. Jest to bezpośrednia kontynuacja poprzedniego poziomu.

WprowadzenieEdytuj

Do pomieszc
Wybuch1

Pożar po eksplozji materiałów wybuchowych

zenia, gdzie przechowywane są ciała wpada kilku sprzątaczy. Payne nie zdąża się przed nimi ukryć i agresorzy zaczynają do niego strzelać. Wtedy przybiega wyższy rangą członek Squeaky Cleaning Company z wieścią, że w pokój jest wypełniony ładunkami wybuchowymi i nie można w nim strzelać, po czym wszyscy sprzątacze opuszczają pomieszczenie, zostawiając Maxa samego. Nagle materiały wybuchowe eksplodują i budynek zaczyna się walić. Payne pada na ziemię, a przez radio odzywa się Mona, która pyta, czy wszystko w porządku. Max zaczyna panicznie szukać wyjścia z budynku.

Główna akcjaEdytuj

Payne przemierza walący i płonący budynek. Co chwilę eksplodują nowe ładunki wybuchowe.

ZakończenieEdytuj

Ściany rujnują się i Max, nie czekając długo, skacze przez okno i łapie się rusztowania. Kolejny wybuch niszczy je i Payne spada na ziemię. Zostaje przygniecony przez belkę i nie może się ruszyć.

Nazwa

Więcej z Fandomu

Losowa wiki